غرق شدن بیش از ۲۰ فلسطینی حین بیرون آوردن جعبه‌های کمک از دریا 

بیش از ۲۰ فلسطینی از ابتدای هفته جاری حین تلاش برای بیرون آوردن جعبه‌های کمک بشردوستانه از دریا غرق شده‌اند.

طبق اعلام مقامات بهداشتی غزه بیش از ۲۰ فلسطینی از ابتدای هفته جاری در حالی که تلاش می‌کردند جعبه‌های کمک‌های بشردوستانه را که برای مردم غزه به دریا انداخته می‌شوند را دربیاورند، غرق شده‌اند.

به گزارش پراودا، به واسطه محاصره گسترده دریایی، زمینی و هوایی غزه، امکان ارسال راحت کمک‌های بشردوستانه به مردم غزه میسر نیست. در همین راستا، برخی از کشور‌ها کمک‌های خود را با چتر از طریق هوا به دریا می‌اندازند.

در این میان مردم بی گناه غزه که تحت تاثیر تبعات جنگ و قحطی قرار دارند برای دسترسی به این کمک‌ها وارد دریا می‌شوند. گفته می‌شود مردمی که از بمباران رژیم صهیونیستی فرار کرده اند برای غذا جان خود را در آب دریا از دست می‌دهند.

در حال حاضر، بسیاری از مردم غزه در اردوگاه‌های مرزی با بحران قحطی و گرسنگی مواجه هستند. گزارش‌های پیشین سازمان ملل نشان می‌داد که شمال نوار غزه در اواسط ماه مارس تا ماه مِی با قحطی مواجه خواهد شد. همچنین ۷۰ درصد از جمعیت ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفری غزه اکنون در گرسنگی شدید هستند. 

سامانتا پاور، مدیر آژانس توسعه بین المللی ایالات متحده می‌گوید که قحطی پیش از اینها شمال غزه را در برگرفته است. 

کمیسر عالی سازمان ملل در امور پناهجویان، قحطی را حالتی می‌داند که در آن بخش قابل توجهی از جمعیت یک منطقه به غذای کافی دسترسی ندارند که در نتیجه آن سوء تغذیه شدید و جان سپردن افراد از گرسنگی و بیماری درپی آن بروز می‌کند. 

مقامات بین المللی اقدام رژیم صهیونیستی در غزه برای گرسنگی دادن به مردم را مصداق نسل کشی فلسطینیان می‌دانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آشتیانی
۰۱:۵۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ننگ بر حقوق بشر غربی.
اگر خون از دماغ خودشان بیاید گوش فلک را کر می‌کنند، ولی انگار خون مردم مشرق زمین از آب جوب هم کم ارزش تر است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
لعنت خدا بر آمریکا و اسرائیل و همپیمانان آنها در منطقه که ظلم کم سابقه ای را در حق این ملت مظلوم مرتکب شده اند امیدوارم هرچه زودتر وعده إلهی در حق این ظالمان محقق شود و رژیم غاصب کودک کش هر چه زودتر مورد خشم الهی قرار گیرد و همچون فرعون ریشه اش از روی زمین کنده شود.الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۲:۰۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
عوض دریا کنار ساحل بندازن ساحل به این بزرگی داره عمده میندازن که مردم بیشتری شهید بشن خدا لعنتشان کنه واسرائیل غاصب وهمه همراهی کنندگانشان رو نیست ونابود کنه انشالله واسلام ومسلمین ورزمندگان اسلام رو پیروز کنه انشاالله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
یعنی این بنده خداها که خودبخودروزی ۱۰۰تا۲۰۰تاشون توبمباران ازدست میرن خودشون هم به خودشون رحم نمیکنند؟!آخه چرا باید افرادی رو بفرستن دریا که توان لازم برای اینکاررو ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
اروپا از یک طرف سلاح برای کشتار مردم غزه می‌دهد و بارها از حمایت اسرائیل بدون هیچ کتمان کاری می گویند و برای فریب مردم غزه و اعراب کمک ارسال می‌کنند چون‌مطمئن هستند اعراب به راحتی تن به این خفت می دهد و به سادگی سلاح های ارسالی را در برابر شکم فراموش می‌کنند و برای اروپا هوار خواهند کشید .مرگ با عزت بسیار بهتر است از پذیرش کمکهای دروغین .محبوبیت ایران نزد عموم این مردم با این همه حمایت ایران در آخر خواهید دید در برابر اروپا و آمریکا و عربستان خائن کمتر خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
#غزه
۲۰:۰۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
اسرائیل جنایتکار به بچه ها هم رحم نمیکنه خدا ازش نگذره
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۸:۵۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
به نام خداوند جان و خرد : براشون داخل کمکهایی که می فرستید قایق بادی همراه با پمپ باد برقی پارو موتور قایق و سوخت و جلیقه نجات ماسک اکسیژن قواصی بفرستید تا این بندگان خدا که این طور مظلومانه شدیداً در محاصره قرار گرفته اند جنگ زده شده اند هزار مصیبت عظیم تحمیلی سرشان آوردند این صهیونیستهای سفاک جنایتکار خبیث ملعون دیگه الاقل در دریا بخاطر آوردن کمکهای بشر دوستانه غرق نشوند . التماس دعا و صلوات .
Germany
عشق منی رئیسی
۱۸:۰۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
چرا ایران راه امنی دیگر برای ارسال میلیون ها دلار کمک غذایی و دارویی به مردم غزه پیدا نمی‌کند چرا از پهپاد استفاده نمیکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
اولاایران‌نمیتونه کاری بکنه اگه هم.میتونست وانجام‌میدادیه سری حسودوعقده ای که توایران دشمن فلسطین‌هستن‌ازبغض وحسادت میترکیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
عزیزم مساحت غزه کمه.و وقتی محاصره میشه یعنی ورود خیلی سخته و به این راحتی نیست.ضمنا همه کار با پهپاد قابل انجام نیست
Germany
ناشناس
۰۵:۰۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
اگرراهی بود یمنی ها زودتر انجامش داده بودند. متاسفانه راههای زمینی به بن بست خورده. سازمان ملل باید به امریکا واسقاطیل فشار بیاره تا از دو کشور هم مرز اسقاطیل یعنی مصر و اردن گذرگاه های مرزی رو بازکنند.از طریق آسمان به معنی اعلان جنگه و شکار بوسیله موشک ها و حمله جت های جنگی مقابله میشه. از طریق دریای مدیترانه باز اعلان جنگ و تیراندازی کشتی هاست.
Japan
سید
۱۷:۱۰ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام، لعنت ونفرین خدا همچنان بی نهایت تا قیامت در دو جهان بر اسرائیل صهیونیست و دولت شیطان آمریکا وانگلیس وتمامی حامیانشان و همدستانشان باد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
لعنت خدابه اسرائیل مرگ ونفربن برایرائیل غاصب کودک کش جنایتکارمتجاوز پلیدکثیف صهیونیستی لعنت بهش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
لعنت به اسرائیل و آمریکا و هر کشوری که حمایتشان کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کدام نادان منفی داده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
وهر کسی که حمایتش کند چه عملی و چه لسانی
آخرین اخبار